58 719 60 25 Facebook Linkedin Instagram

Warning: Undefined variable $post_id in /home/users/akori/public_html/ganesa2021/wp-content/themes/genesa/template-parts/blog/single-header.php on line 10

POLITYKA JAKOŚCI

POLITYKA JAKOŚCI
Instytutu Rozwoju Personalnego GANESA



Ganesa mając na uwadze, że o jej powodzeniu i rozwoju decydują Klienci prowadzi politykę jakości, która zakłada sprostanie stale wzrastającym wymaganiom klientów. Wszystkie nasze usługi są wynikiem naszego wysiłku w związku z tym muszą być świadczone na najwyższym poziomie po to, by z powodzeniem i zadowoleniem służyć naszym Klientom. Działania zespołu, zaangażowanie wszystkich i każdego z osobna, a także szacunek do pracowników stanowią istotę naszego postępowania. Kształtowanie wizerunku firmy jako nowoczesnej, dobrze zorganizowanej i efektywnie działającej. Profity stanowią końcową miarę naszej skuteczności i zaufania do naszej firmy, a także są dowodem, że stale spełniamy oczekiwania naszych Klientów. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie Klientów a ustanowiony SZJ jest głównym instrumentem w osiągnięciu tego celu.

 

Misją naszej firmy jest oferowanie wysokiej jakości usług
oraz rzetelna i profesjonalna obsługa Klientów
prowadząca do sukcesów zawodowych.

 

Powyższą misję chcemy realizować poprzez:
  1. Stałe podnoszenie jakości świadczonych usług
  2. Rozpoznawanie, przewidywanie i zaspokajanie potrzeb klientów
  3. Wysoką jakość merytoryczną naszych usług
  4. Stwarzanie komfortowych warunków do nauki i wymiany doświadczeń

 

Deklarujemy:
  – Efektywne zarządzanie zgodnie z najnowocześniejszymi metodami gwarantującymi pełne zaspokojenie potrzeb klientów
  – Zatrudnianie doświadczonego personelu o wysokich kwalifikacjach i umiejętnościach praktycznych
  – Stosowanie najnowszych metod i technik nauczania
  – Stałe poszerzanie oferty świadczonych usług

 

 

Najwyższe kierownictwo zobowiązuje się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.

 

Zobacz także

chat icon

Konsultant