POLITYKA JAKOŚCI
POLITYKA JAKOŚCI
Instytutu Rozwoju Personalnego GANESA
Ganesa mając na uwadze, że o jej powodzeniu i rozwoju decydują Klienci prowadzi politykę jakości, która zakłada sprostanie stale wzrastającym wymaganiom klientów. Wszystkie nasze usługi są wynikiem naszego wysiłku w związku z tym muszą być świadczone na najwyższym poziomie po to, by z powodzeniem i zadowoleniem służyć naszym Klientom. Działania zespołu, zaangażowanie wszystkich i każdego z osobna, a także szacunek do pracowników stanowią istotę naszego postępowania. Kształtowanie wizerunku firmy jako nowoczesnej, dobrze zorganizowanej i efektywnie działającej. Profity stanowią końcową miarę naszej skuteczności i zaufania do naszej firmy, a także są dowodem, że stale spełniamy oczekiwania naszych Klientów. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie Klientów a ustanowiony SZJ jest głównym instrumentem w osiągnięciu tego celu.
Misją naszej firmy jest oferowanie wysokiej jakości usług
oraz rzetelna i profesjonalna obsługa Klientów
prowadząca do sukcesów zawodowych.
Powyższą misję chcemy realizować poprzez:
1. Stałe podnoszenie jakości świadczonych usług
2. Rozpoznawanie, przewidywanie i zaspokajanie potrzeb klientów
3. Wysoką jakość merytoryczną naszych usług
4. Stwarzanie komfortowych warunków do nauki i wymiany doświadczeń
Deklarujemy:
– Efektywne zarządzanie zgodnie z najnowocześniejszymi metodami gwarantującymi pełne zaspokojenie potrzeb klientów
– Zatrudnianie doświadczonego personelu o wysokich kwalifikacjach i umiejętnościach praktycznych
– Stosowanie najnowszych metod i technik nauczania
– Stałe poszerzanie oferty świadczonych usług
Najwyższe kierownictwo zobowiązuje się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.