Stres przyjaciel czy wróg? Jak poradzić sobie z trudnym klientem.

20/04/2020 to 21/04/2020

Celem szkolenia jest:

  • podniesienie wiedzy pracowników PUP w zakresie radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych w pracy z trudnym klientem,
  • zaznajomienie się z mechanizmem stresu,
  • określenie indywidualnych strategii działania w stresie,
  • uświadomienie sobie i nazwanie osobistych stresorów,
  • poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem w życiu i w pracy,
  • poznanie zasad zachowań asertywnych i takich, które przeciwdziałają stresowi,
  • moje zasoby osobiste - model Umysł- Emocje- Ciało-Duch,
  • zapoznanie się z etapami wypalenia zawodowego,
  • zapoznanie się z działaniami wspierającymi profilaktykę wypalenia zawodowego,
  • poznanie osobistych wzorców myślenia i działania,
  • określenie sposobów regeneracji zasobów osobistych,